Wednesday, October 10, 2012

איך מקבלים את קטלוג איקאה 2014 / IKEA עד הבית

למה קטלוג איקאה 2014 כל כך נחשק?

קטלוג איקאה באופן כללי הוא קטלוג נחשק. הוא מעוצב יפה, מכתיב את העיצוב של חלק גדול מהבתים השכורים בתל אביב ונחשב לסוג של יוקרה מעמדית. כן, לקבל את קטלוג איקאה הביתה אומר שאתם...לא ברור מה, אבל כנראה מביני עניין או מקורבים, או בעצם...לקוחות פוטנציאלים מצויינים, אחרת לא הייתם מקבלים את הקטלוג.

קטלוג איקאה 2013 - הפעם גם באפליקציות אייפון/אנדרואיד או עם שליח עד הבית לאנשים מיוחדים

למה אני לא קיבלתי את קטלוג IKEA 2013?

אם לא קיבלתם עד היום את קטלוג איקאה/IKEA, קרוב לודאי שגם לא תקבלו את קטלוג 2014. קטלוג 2013 שהופץ זה מכבר, היווה סנונית ראשונה בסוג הקטלוגים החדש - וירטואלי וממוחשב יותר מבעבר, פעילות החוסכת בהקמת ה'חדרים המעוצבים' הכל כך אופניינים לקטלוגים המשובחים של חברת איקאה השוודית.

אם לא התעניינתם, לא קניתים ומעולם לא ביקרתם באיקאה, לא תקבלו את הקטלוג והנה לכם תשובה לשאלה 'למה אני לא קיבלתי את קטלוג איקאה?'.

איך מקבלים את קטלוג איקאה 2014 עד הבית?

אפשר לקבל את קטלוג איקאה מעתה והלאה, לקראת השקת קטלוג 2013 של איקאה, בדרך שלא תאלץ אתכם להיכנס לאחד מסניפי איקאה ולהתחנן שיצרפו אתכם לרשימת התפוצה של קטלוג IKEA 2014 (ושם ידחו אתכם למרבה ההשפלה). בשביל להיצטרף, הזינו את הפרטים שלכם למועדון ה V.I.P של מרכז הרהיטים הישראלי באינטרנט:

הטופס הבא נועד ליצור קבוצת לחץ על ענקית הרהיטים 'איקאה'.  אם גם אתם רוצים להצטרף למוחאים,  המעוניינים לקבל לביתם את הקטלוג כאחרון הסלבס, היצטרפו.  טופס היצטרפות למחאת קטלוג איקאה 2014 אינו מחייב אתכם או את איקאה ולא יעשה כל שימוש לרעה בפרטים של המצטרפים הרבים הרוצים לקבל את החוברת החדשה של איקאה בדואר. 


No comments: