Wednesday, October 10, 2012

מכירת חיסול רהיטים - חמישה נגרים. לזכר חנות הרהיטים המובילה בישראל

רשת חנויות הרהיטים הגדולה והותיקה בישראל - 5 נגרים, הודיעה על סגירה רשמית

אחרי מספר חודשים בהם סניפי 'חמישה נגרים' - רשת ריהוט בית, משרד וגינות מהותיקות והמוצלחות בארץ - נסגרו במפתיע, הודיע בית המשפט על פירוק החברה ורשת הרהיטים, זאת לבקשת 35 עובדי החברה שנותרו ללא משכורות ו/או פיצויים.

5/חמישה נגרים - האם הלקוחות יפוצו?

מכירת חיסול של רהיטים

עזיז ענביאן, הקים לפני 40 שנה את רשת הריהוט 'חמישה נגרים'. רשת חנויות שנתפסה כאיכותית ומבודלת במוצריה וגם מחיריה. לרשת היו בשיאה 7 סניפים ברחבי ישראל והם כולם כאמור סגורים ומלאיי החנות הועמדו למכירות חיסול של רהיטים. בפועל, היו החודשים האחרונים מכירת חיסול אחת גדולה כאשר מנהלי הרשת היו מודעים ככל הנראה למצב הכלכלי הרעוע ולצעדי הסגירה של הרשת. כבר ב 2011, עת הושקעו במעבר למפעל חדשני למעלה מ 1.5 מיליון ש"ח, הביעו בכירים ברשת הרהיטים את קורת רוחם מהמלך ואת סלידתם ממהלכי המיתוג מחדש שעברה הרשת בכישלון מוחץ.

החנות המובילה לריהוט בישראל היא...

עם הסתלקותה של 5 נגרים, מספר חודשים בלבד לאחר קריסת 'קיקה' האוסטרית, נשארה - שוב - איקאה השוודית כחנות הרהיטים המובילה בישראל, עם נתח שוק של יותר מ 40%. 'מרכז הריהוט הישראלי' בראשון לציון, ממלכת הריהוט הישראלית ללא ספק, היא רשת החנויות היחידה המאיימת על ההגמוניה אך עוד רחוקה הדרך מהישג משמעותי בתחום. כמו קיקה שכשלה בשיווק האינטרנטי שלה, גם רשת 'חמישה נגרים' עשתה מספר טעויות שיווקיות ובראשן - התעלמות כמעט מוחלטת מקהל קונה ומתעניין באמצעים טכנולוגים מתקדמים - ונעלמה. ומי הבא בתור?
< /div>

No comments: