Wednesday, January 14, 2015

קטלוג איקאה 2015 מותאם לצפייה במכשירי גלקסי / אייפון / אייפד / Android Wear וגם במחשב המיושן

ברוכים הבאים לעידן שרובנו לא חזינו. כן, המחשב האישי, ה PC, מאבד את הבכורה לטובת ניידים, חכמים, קטנים ונישתיים. יש לנו נגני מדיה עם יכולות גרפיות גדולות משלו, יש לנו מכשירי כף יד מהירים ממנו ויש לנו ה-מ-ו-ן רהיטים ומוצרים לראות ובאמת שאין לנו זמן לחכות שה Windows העייף יעלה והדפדפן יתאפס על עצמו. כשקטלוג איקאה 2015 יוצא לאור, אנחנו כבר לא מחכים לו בדואר (ואם אתם עדיין מחכים, היצטרפו למחאת הקטלוג של איקאה עד הבית!... את אגרת השידור הצלחנו לבטל...), אנחנו רוצים לדפדף בו בטלפון החכם, בשעון החכם, במשקפיים.

קטלוג איקאה 2015 - הכי טוב, נקי, חכם ונייד שנראה עד היום
קטלוג איקאה 2015 - הכי טוב, נקי, חכם ונייד שנראה עד היום

מה מיוחד בקטלוג 2015 של חברת הריהוט המובילה בישראל IKEA?

הקטלוג ממשיך מסורת של שנה וחצי בהן מומחי העיצוב הפנימי של איקאה נזרקים לרחובות כמו גופות סקנדינביות מהר התאבדות פופלארי ומחליפים אותם מעצבי אינטרנט מוכשרים ומפתחי אפליקציות מובייל חכמות. הקטלוג עובד בצורה מושלמת בטכנולוגיית Flash המיושנת כמו גם ב HTML5 המתקדם, כך שהקטלוג של איקאה לשנת אלפיים וחמש עשרה, מפתיע בכך שהוא ריספונסיבי ומתאים בצורה מושלמת לכל מכשירי הקצה שאתם יכולים לחשוב עליהם, לרבות Moto360 של מוטורולה, שעון פבל, אסוס-זן ואפילו לסמסונג גיר 2 המיושן.

שימו לב לדפים .... בקטלוג איקאה 2015!!!

הארונות נראים השנה טובים מתמיד, אבל אלו הדפים שכל מעריץ וצרכן איקאה בשנת 2015 חייב לשנן וללמוד היטב: 15, 29, 31, 44, 66, 71. שווה!

אז הנה הוא, הקטלוג של איקאה 2015:

 

 

No comments: